“Dah tak bertudung ke? Tanggal je topi tu, Liyana Jasmay”

0
3895

Kini dah dua tahun Liyana Jasmay berhijrah dan memakai hijab, sejak tahun 2017.

Namun, baru-baru ini penampilan pelakon ini menjadi perbualan ramai apabila dilihat tidak mengenakan tudung tetapi dilihat hanya pakai topi sahaja.

Di akaun Instagram miliknya, rata-rata netizen meluahkan rasa terkejut dan bertanyakan sama ada adakah benar bahawa pelakon itu tidak lagi bertudung.

Seperti sudah dijangka, ada banyak pihak yang mula ‘membawang’ dan ada yang mengecam tindakan pelakon berkenaan dengan meninggalkan komen negatif terhadapnya.

Malah, ada mendakwa pelakon itu memakai tudung sekadar main-main dan bakal membukanya suatu hari nanti.

Walaupun ramai yang mengkritiknya, namun masih ramai peminatnya cuba memberikan teguran secara baik dan mendoakan agar pelakon itu terus istiqimah untuk terus berhijab.

Ini antara komen netizen:

ellaxueaila.m:
Trend artis2 malaysia guys. bukak tudung sbb iman xkuat

aamirahmajid_:
Halah2 nk tiru maembong jugak la ni nk femes skrg kan mcm sendu sikit

islamicquotes548:
Semoga kekal istiqomah

_shahalim:
@fatyalim freehair dh

gia_baron:
Kak jgn buka tudung ples

myea_rb:
Dia dok cover tarik rambut bagai dalam video. Habis orang kat sana dah tentu2 nampak live

hid_sal:
hahahhahaa klakor yg nie..chipmore beb..kejap ade kjap x ade..magik

chokollis_my:
Retis. Apa nak heran.

diyamuhammad:
Contohi mizz nina…. May Allah kuatkan hati ..aamiin…

2sen_opinion:
Org tua pun payah nk bertudung..apatah lg yg muda2 ni…Cinta dunia masih kuat.. inalillahiwainnaillahiroji’un

sherorain:
dri pkai topi elok pakai kawah.

kaksal_pakarsusuk_moden:
@minormadina aamiin Ya Allah Ya Mujib

myrayapplee:
How come leh jdi host utk 1 of the program dekat naura tv? Program talk about hijab journey pulak tu. Hummmmm.

cik_fyna_afrina:
Sorang lagi tudung tercabut xpaham btul dgn artis2 malaysia niii… Suka2 pkai suka2 buka

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here